close
係時間UPDATE下
話說我想轉走自己
但無名痞客腥架都唔係心水

最近大事

1) 我堅係好憎佢 乘以三
好憎D人 戇八八地踩一個(班)人
你件野唔夠紅唔係佢地既錯囉唔該!

2) 劉俊緯無限大加分
由我緯區打混開始佢就越黎越加分
呢家既佢分數遠超廖俊傑!

3) 感情終結
五年啦、搞左咁Q耐終於要完了。
係囉都係時候架啦
話就話五年、其中有大半年你入左冊
實數都係四年姐 冇野既
我會好快冇事既。

好似得呢三樣算OK大既事
其他都好小事 所以冇事
我要RE-FOCUS啦
我D ECON 好唔掂呀...
arrow
arrow
    全站熱搜

    babekit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()